16 Απρ 2007

Όλοι μαζί στο κρεβάτι!

Το Σάββατο ο μπαμπάς μου είχε πάει στη Σαλονίκη (το ξέρω ότι λέγεται Θεσσαλονίκη, αλλά μου φαίνεται λίγο δύσκολο το Θ... )

Βρήκα ευκαιρία λοιπόν το βράδυ, που έλειπε ο μπαμπάς μου, και του έκανα κατάληψη στο κρεβάτι. Συνήθως εγώ κοιμάμαι με τη μαμά μου και ο μπαμπάς μου με τον αδερφό μου. Προχτές όμως κοιμηθήκαμε όλοι μαζί στο διπλό. Και μάλιστα είχε και η ξαδερφούλα μου η Δήμητρα και κοιμηθήκαμε οι τρεις στο κρεβάτι και ο Φοίβος στην κούνια του.

Η μαμά μου βέβαια, δεν το φχαριστήθηκε όπως εμείς. Γιατί της παίρναμε το μαξιλάρι, την κλωτσάγαμε συνέχεια και την είχαμε βάλει άκρη άκρη. Εμείς όμως περάσαμε πολύ ωραία. Ο Φοίβος που έχει συνηθίσει να κοιμάται με τον μπαμπά μου, μας κοίταζε παραξενεμένος και φώναζε συνέχεια Μπαμπά Μπαμπά. Έτσι κι αλλιώς δεν ξέρει να λέει και πολλά. Ξέρει να λέει και κακά και παππού, αλλά μου παίρνει συνέχεια τα παιχνίδια κι εγώ τον σπρώχνω. Τον αγκαλιάζω κιόλας αλλά με σπρώχνει κι αυτός. Γι'αυτό κι εγώ δεν τον αφήνω να παίρνει τα κοκκαλάκια για τα μαλλιά μου γιατί είναι αγόρι και τα αγόρια δεν έχουνε μακριά μαλλιά.

Μαμά, πείνασα, θέλω μπανάνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: