12 Ιουλ 2007

Ααν-ααν, μπρουμ-μπρουμ!

Μου αρέσουν οι ρόδες. Όλες οι ρόδες.
Μου αρέσουν όλα τα στρογγυλά πράγματα, γιατί μοιάζουν με ρόδες. Και με τιμόνια.
Τα κουμπιά που είναι στρογγυλά, τα κουλούρια, τα πόμολα, τα σιντι, όλα.

Όταν βγαίνουμε βόλτα και με αφήνουν να περπατάω μόνος μου, πιάνω τις ρόδες από τα αυτοκίνητα, και ο μπαμπάς μου φωνάζει γιατί μαυρίζουν τα χέρια μου. Λέει ότι θα ανοίξω βουκζανι... όχι... βουλταζι... όχι... βουκλανιζατέρ όταν μεγαλώσω, αλλά δεν ξέρω τι είναι πάλι αυτό.

Μου αρέσουν τα αυτοκίνητα. Κάνουν μπρουμ-μπρουμ. Και οι μηχανές που κάνουν ααν-ααν.
Ακόμα τα αεροπλάνα και τα ελικόπτερα.

Εγώ πάντως θέλω να μπω σε ένα μεγάλο φορτηγό. Έχει ο θείος μου αλλά δεν έχω πάει ακόμα. Όλο λένε ότι θα με πάνε να τα δω τα φορτηγά που πουλάει αλλά όλο το ξεχνάνε.

Μπρουμ-μπρουμ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: