17 Μαΐ 2007

Εκδρομή στην Πάρνηθα!

Προχτές που ήταν Κυριακή και δεν δούλευε ο μπαμπάς μου, πήγαμε όλοι μαζί μια ωραία εκδρομή στην Πάρνηθα, στο ψηλότερο βουνό της Ελλάδας. Η μαμά μου ... της Αθήνας βρε μπαμπά, αυτό ήθελα να πω! Η μαμά μου ετοίμασε μια τσάντα γεμάτη από όλα όσα χρειαζόμασταν για αυτή τη βόλτα. Πάνες, σακουλάκια πλαστικά, μπανάνες, κουλουράκια, την πιπίλα του Φοίβου γιατί κλαίει και δεν αφήνει τον μπαμπά να οδηγήσει με την ησυχία του και άλλα πολλά.

Εγώ στο δρόμο έκανα και λίγο εμετό γιατί είχε στροφές, αλλά περάσαμε ωραία. Είχε πάρα πολλά δέντρα και χορτάρι και παίξαμε και μπάλα.



Ο Φοίβος, δεν ξέρω γιατί, γκρίνιαζε πάλι. Τι θα κάνουμε μ'αυτό το παιδί δεν ξέρω. Για να τον ηρεμήσουμε λίγο, αποφασίσαμε να ξαπλώσουμε πάνω στον μπαμπά μου που δεν βρίσκει ησυχία ούτε στο πιο ψηλό βουνό της Ελλάδας, της Αθήνας δηλαδή.



Μετά βγάλαμε και τα παπούτσια μας και περπατάγαμε ξυπόλυτοι και είχε πλάκα και μετά πήγαμε να φύγουμε αλλά γινότανε ένας γάμος σε ένα εκκλησάκι εκεί πάνω και είχε πολύ κόσμο. Στο τέλος με πήρε ο ύπνος κι εμένα και τον Φοίβο, και όταν ξυπνήσαμε είχαμε φτάσει στο σπίτι και φάγαμε παστίτσιο. Ωραία περάσαμε!

Να και μια ακόμα φωτογραφία από την Πρωτομαγιά που φτιάξαμε στεφάνι:



Άμα με αφήσει ο μπαμπάς μου, θα του πειράξω το κομπιούτερ και θα γράψω κι άλλο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: